Wanneer is de HEERLIJK10Daagse?
De HEERLIJK10Daagse is van 16 t/m 25 juni 2022.
Vanaf wanneer kan ik reserveren?
Vanaf 31 mei 2022 is de website voor iedereen geopend.
Hoe kan ik reserveren?
Via www.heerlijk.nl/10daagse kun je een reservering maken. Je kunt via de zoekbalk zoeken naar een specifiek restaurant of zoeken op plaats/postcode. Daarnaast kun je de zoekopdracht eventueel specificeren d.m.v. de filters voor maximale reisafstand, datum en aantal personen. Dan verschijnt een lijst met restaurants die voldoen aan de opgegeven criteria. Wanneer je een restaurant aanklikt zie je verdere restaurantinformatie en de mogelijkheden tot reserveren.
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Je jouw reservering wijzigen door te klikken op de wijzigingslink in de bevestigingsmail. Daarmee log je gelijk in en kom je bij jouw reservering terecht. Bij het kopje 'wijzigen' zie je wat mogelijk is om te wijzigen: de datum, het tijdstip, het aantal personen of een opmerking voor de chef. Het systeem geeft automatisch aan wat mogelijk is voor jouw reservering. Is bijvoorbeeld geen andere voorkeursdatum te selecteren, dan zijn voor die dag geen plekken meer beschikbaar. Hetzelfde geldt voor het tijdstip en het aantal personen. Een tijdstip kan er niet tussen staan omdat deze bijvoorbeeld al volgeboekt is, of omdat het restaurant op dat moment geen gasten ontvangt.
Hoe kan ik annuleren?
Je kunt de reservering annuleren door te klikken op de annulerings-link in de bevestigingsmail. Daarmee log je gelijk in en kom je bij jouw reservering terecht. Of log in via de website www.heerlijk.nl en klik op 'mijn reserveringen'. Daar kun je de betreffende reservering selecteren en annuleren. Op deze manier worden de door jouw gereserveerde plekken direct vrijgegeven in het systeem en krijgt het restaurant bericht van de annulering. Indien je 24 uur van te voren annuleert is dit kosteloos, daarna kan het restaurant kosten in rekening brengen. De annulering is definitief en kan niet ongedaan worden gemaakt. N.B. Telefonisch of per e-mail bij het restaurant zelf annuleren is dus niet mogelijk!
Waarom staan er geen telefoonnummers bij de restaurants?
De reserveringen en annuleringen worden elektronisch (online) verwerkt en zijn gekoppeld aan een database. Om het zo overzichtelijk mogelijk te houden voor de restaurants is het daarom niet mogelijk om telefonisch bij het restaurant te reserveren dan wel annuleren. Zoals eerder beschreven kun je alleen reserveren/annuleren middels https://www.heerlijk.nl/10daagse.
Ik heb gereserveerd, maar geen bevestiging ontvangen, hoe kan dat?
De kans is groot dat de bevestigingsmail in de spamfilter is blijven hangen. Kijk deze daarom goed na! Staat deze niet in de spamfilter? Log dan in op de website www.heerlijk.nl en kijk bij het kopje ‘mijn reserveringen’, daar zie je een overzicht van de door jouw gemaakte reservering(en). Per reservering kun je op details klikken en zie je de mogelijkheid om de bevestiging te printen. Staat je reservering daar niet tussen? Dan is er wat misgegaan bij het maken van de reservering en is deze helaas niet gelukt.
Wat houdt het menu in?
Tijdens de HEERLIJK10Daagse geniet je van een x- aantal gangen menu, met een x% korting. Elk restaurant serveert een eigen menu.
Hoe betaal ik?
In het restaurant wordt de gehele rekening voldaan. Vooraf hoef je niets te betalen.
Kan ik ook gaan lunchen?
Sommige restaurants bieden naast diner ook lunch aan. Dit staat aangegeven in het profiel en bij de reserveringsmogelijkheden.
Ik volg een speciaal dieet, wat nu?
Indien je dieet- en/of allergiewensen hebt, kun je dit aangeven bij het maken van de reservering. In een speciaal vlak met ‘opmerkingen voor de chef’ krijg je daartoe de mogelijkheid. De restaurateur zal zich zoveel mogelijk (eventueel in overleg) aan jouw wensen proberen aan te passen. Uiteraard is het verstandig om bij binnenkomst deze wensen (nogmaals) kenbaar te maken. Indien je bent vergeten om de wensen kenbaar te maken, kun je het beste contact opnemen met het restaurant om deze alsnog kenbaar te maken. Zo is het restaurant tijdig op de hoogte om op de wensen in te kunnen spelen.
Waarom zijn sommige restaurants al vol?
Sommige restaurants kunnen al vrij snel volgeboekt zijn wegens populariteit. De restaurants bepalen zelf het aantal beschikbare plaatsen voor de HEERLIJK10Daagse, dit kan verschillen per dag. Soms voegt het restaurant op het laatste moment nog extra plaatsen toe of worden er reserveringen geannuleerd waardoor je op de valreep toch nog een plekje kunt bemachtigen.
Andere vragen?
Staat jouw vraag hier niet in vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@heerlijk.nl.